“Jag är bomben på terminalerna i väskan som lämnats kvar”

“Alla för alla och en för en”, “jag är säkerhetsmanualen”, “jag är mobbingen på nätet”, “jag är anonyma kommenterar”, “jag är moskéer och katedraler”, “jag är bibeln och koranen”, “jag är handen som håller flaggan”, “Jag är drevet på skolgården”, “jag bor i den största staden”,”jag är halvåret av mörker i landet som Gud glömde”, “Den främlingsfientliga politiken”, “jag är timmarna i minneslunden”, sjunger KENT i La Belle Epoque

Leave a Reply

