Förkänning

Igår kväll hörde jag två dunsar i höger öra, på kvällen. Jag tittade på klockan, men var lite för trött för att minnas, det tolkar jag som att tiden inte är viktig. Från höger och två dunsar, som hördes samtidigt. Så österut, två smällar, tolkar jag det som. Tolka hur ni tolka kan, för jag kan inte säga vad mina förkänningar innebär just nu. Jag har haft för mycket brus i mitt liv just nu, så jag kan inte urskilja något i surret. Men förkänning den 8 juni 2017 på sena kvällen. Det brukar hända dåliga saker när jag har mina förkänningar. Den här gången har jag inga råd i övrigt, då jag inte kunnat urskilja något. Men “lib” dyker upp. Det är det enda jag tror jag kan få fram. Kan vara library, liberty, lie be, liberation, l i b, l IB, 11B, ja, ni får ju fortsätta fundera ut det där. Trådlösa nätverk finns på 802.11b.

Had a premonition yesterday(8th of June) and it was two bounces of noise in my right ear, both at the same time. I have had to much noise lately, so I haven’t been able to see any clarity in life. But LIB has turned up. It can be library, liberation, 11B, well anything that could connect to the pattern. Even wireless 802.11b. Hmmm…. that is a technology I once worked with… a long time ago…

I just realised. RADIO senders. So LIB. Radio. Now I got a clearer idea of the premonition. Liberate radio senders. Maybe someone wants to snap a radio mast? Hope not. My premonition got to me the 8th of June 2017. Two same time bounces in my right ear, that means at the east side. So radio, east, LIB. Use that. Maybe you understand the premonition better?

