Fy för kompletteringshelvetet

Jag hade hellre fått G på alla tre tentor istället för VG, rest och komplettering. D-a kompletteringshelvetet med APA. Fy vad jag hatar det där APA-systemet. Dem d-a idiotsystemen som ska ha alla olika slags referenser på olika sätt. Krångligt idiotsystem. Namn och årtal och sida borde räcka. Det där systemet kan universitetet kasta ut genom fönstret. Borde fungera bra med fotnötter i Word istället. Mycket enklare. Suckar åt dem d-a redaktörsböckerna med sitt eget d-a APA-verk. Jag är så trött på akademins fjantiga d-a APOR. Underkänd för d-a referenssystemet inte har något egentligt stöd för vad läraren efterfrågar. Suckar, känns som den idiotlektorn bara ville underkänna. Jag har referenser. Jag har använt samma system hela vägen. Jag har angett författaren för artikeln och årtalet och jag vet inte vad han vill ha, helt ärligt. Det där d-a APA-referenssystemet är obegripligt när något inte passar mallen. Jag har gjort dem d-a ändringarna så gott det gick. Så bara för att jag har tre referenser till samma författare och årtal så måste jag sätta 2017a, 2017b… fy fan, vilket fjanteri.

Sen har vi lektor nummer 2. Ger mig VG på en tentamen och komplettering på den andra. Jag orkar inte ens titta på skiten, nu byter jag ämne, för idioten begriper inte problemet med ämnet. Jag orkar inte ta det med honom. Han och jag pratar inte samma språk. Jag är så d-a trött på honom. Skrev en omtenta 4 ggr förra året på 1,5 p för honom. Jag är så d-a trött på honom. Jag sa att mitt ämne inte har historiken han önskar, men han fattade tydligen inte när jag pratade med honom heller. Enklare att ta mitt andra ämne, som jag skriver uppsats i. Jag orkar inte ens titta på den hemtentan. Jag gör om den i ett annat ämne istället, för det ämnet är mer historiskt och betydligt enklare att skriva om.

Published by: humane living

I am a driver, not just a bystander. I don't want and I don't take passangers. You may read as a reader and let your role be as a reader and commenter. No more than that. My art stays here, with me, don't copy, don't quote, don't reblog, I claim all my copyright rights according to Swedish law according to Upphovsrättslagen, so look and listen for free here on my property only, thanks. You accept the terms if you visit this site. This is my cyberspace and you are the visitor. Have a nice experience. I react, when seeing, through the democratic power of the word. Use none violent actions to change the world.

Categories Bad thingsTags, , , , , , , , , , Leave a comment

Leave a Reply

