SVD har konstig reklam

svdkonstig

I think this is a weird banner om SVD.se, one of the biggest daily newspapers in Sweden. I took a printscreen to show you the proof of this weird ad. “Adapt to the speed of change, or die”. That sounds like a suicide banner, asking people to kill themselves. It is also a bit Darwin “survival of the fittest”. Stefan Hyttfors shouldn’t even be on a banner. Just saying. FUCK OFF! People don’t need to innovate. What a fucking idiot statement. He could invent a new brain for himself. That would be much better. Is this like a fake ad? Who controls the ad flow? Just wondering. The ad is for Innoday. Even if it is for business, it is weird to have such a banner, because it sounds like people should just die.

Detta är en konstig reklambanner som visas på SVD.se idag. Mycket konstig. Jag tog en printscreen. Jag tycker det är sinnesjukt att ha ett sådant uttalande på en reklambanner i en stor dagstidning som Svenska dagbladets hemsida, svd.se. Sinnesjuk. Den uppmanar människor att ta livet av sig om de inte är innovativa. Man måste inte vara innovativ. Den som borde ändra sitt hjärnkontor det är Stefan Hyttfors. Alternativet är att detta är en fejkad annons och någon har kontroll över SVD’s reklambanners och djävlas. Sinnesjukt, oavsett vilket. Reklamen är for Innoday, företagare. Jag förstår att det kan handla om företag, men som reklambannern är utformad så blir det som att alla som inte klarar av att vara innovativa ska gå och dö.

Källa:

https://www.svd.se/hemlig-prislapp-for-strategisk-hamn-pa-gotland#sida-13

Advertisements