Kreativitet

Jag har varit fruktansvärt kreativ sedan jullovet, om jag får säga det själv. Passar bra för C-uppsatsen jag ska skriva också. Hitta på något kreativt. Kreativa jag. Jag har faktiskt gått Instagram basurk. Haha. Sant. Skaffade det nu för i år. Medieprostituerar mitt liv på nätet… som om jag inte redan gjorde det? Nåväl. Jag har varit kreativ på högskolan också. Vi har haft workshops varje dag. Det är ju faktiskt riktigt kul. Ser alltid fram mot den här veckan veckan där en gång i månaden. Verkligen. Vi är alla lite unika, mer än på min andra utbildning där majoriteten känns mainstream. Som tur är finns det underliga kufar där också. Så man hamnar i gott sällskap och känner sig inte som en ensam udda fågel. Jag ligger efter. Jag har två arbeten som ska vara inne nu, men jag orkar inte nu när jag har en hel studievecka. Jag ska vila en dag och sen gäller det. Måste också få tag på en avhandling som min handledare ville jag skulle läsa. Skriva ett d-a PM för min uppsats. Sen måste jag komma på vad jag ska skriva om. Öh. Inget mastodont. Men gärna en varför fråga. Hmm. Känner lite lätt ångest inför att jag ska välja. Sen kommer en till rapport på 10 sidor senare… ehm. Sen två kurser för skojs skull. Skoj… hmmm. Jag måste nog omformulera det. Nyfikenhet. Nyfikenhetens skull. Jag vill veta mer. Jag kan för lite. Vill kunna mer. Ja, då läser jag en kurs, eller två. Hehe. Och en uppsats. Och två program. Hmmm… ja. Det är bara 6 månader. Det är inte så farligt. Det går jättebra det här.

Jag blev klar med en sak idag. Den blev fin och se på. Imorgon ska jag göra en ny sak. Jag har gjort några teckningar idag också. Tre stycken. Jag har tagit väldigt fina fotografier också. Bygger upp min portfolio. Jag har haft en hela tiden, men jag gör det på medieprostituerade Instagram. Jag gör som mitt syskon. Jag har redan några följare, fastän jag inte gjort något för att få dem. Ja, om inte publicera bilder räknas iof? Jaja.

Published by: humane living

I am a driver, not just a bystander. I don't want and I don't take passangers. You may read as a reader and let your role be as a reader and commenter. No more than that. My art stays here, with me, don't copy, don't quote, don't reblog, I claim all my copyright rights according to Swedish law according to Upphovsrättslagen, so look and listen for free here on my property only, thanks. You accept the terms if you visit this site. This is my cyberspace and you are the visitor. Have a nice experience. I react, when seeing, through the democratic power of the word. Use none violent actions to change the world.

Categories Information technologyTags, , , ,