Elle-galan

I dagens DN kan vi se bilder från Elle-galan. Haha. Veronica Maggio ser ut som den där kvinnan jag inte kunde sluta stirra på när jag satt på tunnelbanan. Hon satt i en BH och en exakt liknande brynja som Veronica Maggio hade på sig på Elle-galan. Veronica hade dock hela jeans, den kvinnans jeans var trasiga, så hon kändes väldigt naken. Hehe. Förstå att Maggio vann pris för bästa klädsel i sin kategori. Haha. Är det så jag ska vara klädd på jobbet? Du, jag skulle bli utkastad om jag kom i brynja och BH till de flesta jobb i Sverige. Det är nog bara en artist eller någon som går på nattklubb som kan se ut så. Eller, kan man ens se ut så på nattklubb? Alltså på TV, ja, på scen, ja, om man är artist, ja… men en vanlig Svensson? Jag tror inte Sverige är redo för det. Sveriges befolkning är väldigt pryd.

Copyright livingforum.wordpress.com
Alla dessa kläder, vad ska vi ha på oss? All these clothes, what are we supposed to wear? Copyright livingforum.wordpress.com

Källa:

http://www.dn.se/webb-tv/klipp/nyheter/de-ar-basta-kladda-i-sverige/

Published by: humane living

I am a driver, not just a bystander. I don't want and I don't take passangers. You may read as a reader and let your role be as a reader and commenter. No more than that. My art stays here, with me, don't copy, don't quote, don't reblog, I claim all my copyright rights according to Swedish law according to Upphovsrättslagen, so look and listen for free here on my property only, thanks. You accept the terms if you visit this site. This is my cyberspace and you are the visitor. Have a nice experience. I react, when seeing, through the democratic power of the word. Use none violent actions to change the world.

Categories Life, MusicTags, , , , , , , , , , , ,