Den här killen kan snacka

Men så har han typ ~300 000 visningar också. Han snackar med någon accent, som jag inte kan placera. Han pratar om sina dåliga sidor, disciplin och nyårslöften. Han går igenom kost, han gråter på sin födelsedag och han delar med sig av sitt flow i livet. Han lever verkligen i sociala medier. Han svär en del också. Synd att han svär, men det gör jag också i skrift, dock inte i tal. Han kallar sig Du vet Ben på YouTube. Han kan vara en förebild säkert för många, men jag kan tänka mig att många får “måste-krav” om de vill leva upp till denna “perfekta” svensk. Du vet, vältränad, motiverad och successful. Han är givare också, tänker på det i kläder osv. Han vill påverka. Ekologiskt, ge till andra osv. Han har också vänt på dygnet och klivit upp kl.16.00. Haha. Jag gick upp 15.00 idag. Haha. Så han verkar som en “perfekt” person, förutom alla svordomar såklart. Själv vet jag ju såklart att maten är viktig, ekologiskt är viktigt, att ge är viktigt… ja, jag är väl “perfekt” svensk i vissa avseenden också. Fy. Men i andra avseenden är jag totalt misslyckad. Hans rum är stökiga, det kan ju anses vara lite “misslyckat”. Tur det. Det är inte lätt i landet lagom. Stackars er som inte är “perfekta” i Sverige. Jag förstår alla dessa krav och misslyckanden. Jag förstår dem. Usch. Jag gör inga nyårslöften. Inga alls.

Published by: humane living

I am a driver, not just a bystander. I don't want and I don't take passangers. You may read as a reader and let your role be as a reader and commenter. No more than that. My art stays here, with me, don't copy, don't quote, don't reblog, I claim all my copyright rights according to Swedish law according to Upphovsrättslagen, so look and listen for free here on my property only, thanks. You accept the terms if you visit this site. This is my cyberspace and you are the visitor. Have a nice experience. I react, when seeing, through the democratic power of the word. Use none violent actions to change the world.

Categories LifeTags, , ,