@instagram hatar mig

Nu har de åter igen avregistrerat mitt konto och stulit min e-post. Som vanligt. De är bara tjuvar som inte vet vad kommunikation är för något. De är tecken på ett sjukt företag, att inte kommunicera med sina användare, utan bara stjäla deras konton, helt plötsligt finns det inte. Mailen har de hijackat. 2 ggr har det inträffat. En gång gjorde jag det själv av misstag pga att Instagram har urusel användbarhet. De vet inte ett skit om det. De kan stoppa upp allt de har i ******, för de kan ingenting. Om de har utbildning eller erfarenhet, så visar det sig inte på Instagrams hemsida. Allt de gör misslyckas de med. Till och med att kommunicera.

Två gånger har en artist blockat mina användare. Efter ett tag har Instagram tagit bort mitt konto. Artisten kommunicerar inte heller med mig om varför denne blockar mig. Ingen gång faktiskt. Jag tycker en artist måste kunna kommunicera. Artisten har haft alla chanser i världen. Jag är ju inte anonym. Jag har blogg, Twitter, mail. Det går att kommunicera med mig. På Instagram har jag kommenterat rökning och rekommenderat att artisterna inte gillar och visar bilder med rökning.  Jag föreslår också drogfritt Internet. Jag berättar också vad deras bilder ger för intryck. Det är ju inte alltid artisterna själva förstår vilka budskap deras bilder skickar. Det finns en hel i bilder, utan att folk noterar det. Att visualisera det. Är det för farligt? För det blir jag blockad? Inte nog med det, så är jag ju redan blockad hos en artist, så varför tar man senare bort mitt Instagram-konto? Inte nog med det, tar min e-post som gisslan? Jag har inte begått något brott. Jag har utövat mina rättigheter. Yttrandefrihet. Är det så farligt? Vad är det för fel på världen? Är Internet på låtsas? Är min yttrandefrihet på låtsas?

Går vi på WordPress statistiken, så har den varit gisslan länge. Jag ser inte min statistik. Jag tror WordPress använder Google. Vem vet, kanske Facebook har med det att göra? Jag har bett vänner klicka runt och deras klickningar syns inte. Så jag vet. Kanske är jag blockad på nätet också? Vad vet jag? Varför försöker ni kväsa min yttrandefrihet? Är ni sinnessjuka? Vill ni ha droger?

Mark Zuckerbergs företag gör allt för att hindra min yttrandefrihet. Upplevde samma sak 2011. Var det Facebook som låg bakom då? Jag undrar.

Uppdatering 28 dec:

Nu har ytterligare en artist blockat mig. Kanske blev mina bildanalyser lite för mycket? Kunde han inte sagt det direkt till mig? Med en direktmail? Man kan maila mig på min blogg. Under kontaktfliken. Inte svårt alls. Konstigt att folk inte försöker med just direktkommunikation. Tala inte genom tweets som går till alla. Jag gör inte det. Jag skriver bara budskap. Sen trollar jag lite. De spelar ju rollspel. Jag spelar också rollspel. Det är ju kul att spela rollspel. Kanske tror de jag är besatt? Knappast. Jag inte någon fanatisk person, om de nu tror det. Undrar om de tror det? Hmm.. Jag är bara en som gillar bildanalys. Det är kul.

