Semesterbilder

Suckar ödmjukast. Gud, vad jag är tjock. Jag är nog lite rultig, inte lite, mycket. Jag är ju en biff. Haha. Jag är ganska stor just nu. Min partner har inte tagit några smickrande bilder på mig på semestern, nu när jag äntligen laddat över dem till datorn. Suckar ödmjukt och känner att jag kanske borde äta mindre. Jag har bara tittat som hastigast. Det blir nog en del fotoretouch. Men jag själv ser mig inte riktigt så där fet. Men jag nog rätt fet just nu. Inte lite fet, utan det är nog kraftig fetma. Hur gick det så här? I somras var jag inte så här fet. Jag har jobbat för lite fysiskt i höst. Alldeles för lite. Läraryrket rör inte på fläsket så som vården gör. Jag har rört på mig för lite. Inte tränat heller. Jag kan förstå min partner. Inte ens jag tycker att jag är attraktiv. Hehe. Rultig är jag nog. Jag vet inte vad som är fel, men äter väl för mycket fel? Jag gillar ju inte matlagning. Frukost, lunch, kvällsmat. Hmmm…. Alldeles för trött och gör inget när jag kommer hem.

Published by: humane living

I am a driver, not just a bystander. I don't want and I don't take passangers. You may read as a reader and let your role be as a reader and commenter. No more than that. My art stays here, with me, don't copy, don't quote, don't reblog, I claim all my copyright rights according to Swedish law according to Upphovsrättslagen, so look and listen for free here on my property only, thanks. You accept the terms if you visit this site. This is my cyberspace and you are the visitor. Have a nice experience. I react, when seeing, through the democratic power of the word. Use none violent actions to change the world.

Categories Life