Gamla kollegor

Usch. Blää. Mina gamla kollegor föreslås i Linkedin. Fråga mig inte varför jag skaffade den där skiten, jag vet inte. Jag vill inte lägga till vem som helst, bara dem jag gillar. Det är inte många, så mitt kontaktnät blir ju inte stort. Även om jag gillade dem, men inte känner dem, så lägger jag inte heller till dem. Vill bara ha dem som jag verkligen känner. Ser var dem jobbar nu för tiden. En jobbar på Skype… hmmm… många jobbar nog överallt. Förstå, de jobbar med alla systemen som du använder. De finns överallt, de jag jobbat med. Förstå! Sen föreslås människor jag aldrig varken sett eller hört namnet på i hela mitt liv, människor jag inte känner, eller? Haha. Om jag inte känner igen bilden, så är ju svaret nej. Men ibland känner jag igen bilden och förstår ju att jag måste träffat dem. Jag är skitdålig på namn. De fastnar inte. Kanske för att jag träffat för mycket människor? Kanske bryr jag mig bara inte? Troligen. Nej ni, jag håller mig långt borta från IT-branschen, det blir bäst så. Håller mig borta från alla branscher, kanske är bäst så?

Published by: humane living

I am a driver, not just a bystander. I don't want and I don't take passangers. You may read as a reader and let your role be as a reader and commenter. No more than that. My art stays here, with me, don't copy, don't quote, don't reblog, I claim all my copyright rights according to Swedish law according to Upphovsrättslagen, so look and listen for free here on my property only, thanks. You accept the terms if you visit this site. This is my cyberspace and you are the visitor. Have a nice experience. I react, when seeing, through the democratic power of the word. Use none violent actions to change the world.

Categories LifeTags, , , , , , , , , , ,