Svenska skitskolan

Jag blev upprörd när jag fick veta pedagogernas inställning till barns lärande i form av att skriva bokstäver vid ett informationsmöte om en skola för vårt barn. Tydligen har de helt snöat in på någon Norsk forskare som påstår att det tar för mycket energi av sexåringar att skriva bokstäver och siffror. Så vad ska de göra då? Jo, få surfplattor och höra bokstäverna och lära sig använda en dator. Hahaha. Asgarvar. Vår unge kan använda dator OCH skriva bokstäver och siffror. Är pedagogerna helt i stenåldern? Surfplatta är bara skit. I skolan ska ungar få lära sig allt, men inte på den skolan min partner vill sätta ungen i. Aldrig. Då skiljer jag mig. Tvångsförsäljning av huset omedelbums. Ungen ska INTE gå i den skolan om jag får välja. Aldrig. Jag är så d-a förbannad. Om min partner vill förbli gift, ja då ska vi ha en ANNAN skola som inte har en idiotinställning till barns lärande.
Jag är så förbannad på skitskolor, de ska inte få förstöra vårt barn med sina idiotidéer.

Skolan drar alla barn över en kam. Som om alla barn inte klarar att skriva bokstäver i sexårsåldern. Jag har aldrig hört något mer korkat. Som att det tar för mycket energi… ojoj. Curling på maxnivå.

